Momentele de liniste

|
Kitty este obosita si e pe punctul de a lua decizii.
Nu casnice, din fericire, nu mai redecorez, mi-a ajuns. Nici matrimoniale, si la capitolul asta am tot redecorat de-a lungul anilor, acum sunt la punctul in care ma simt comod pe canapeaua pe care o formeaza Dog in jurul meu atunci cand am chef sa adorm ca pisica. : )
In schimb, reala Balanta din mine simte totusi nevoia de o schimbare. Azi mi-a dat prin cap sa ma tund scurt si chiar nu cred ca mi-ar stirbi din feminitate. Nu stiu in ce masura compania ar aprecia aceasta decizie, dar stiu ca oamenii cu care lucrez sunt deschisi la idei, PiaRistii mei stiu ca se face treaba cu sau fara par prea mult, asa ca vom vedea. Dog a marait nitel cand i-am comunicat ideea, asadar ma voi mai gandi, n-as vrea sa-i fiu mai putin frumoasa.

Ca veni vorba de Caine, acum 2 zile s-a dus sa joace un tenis. Cum stateam eu acasa, la un moment dat m-a luat o plictiseala crunta, asa ca am pus mana pe telefon si am vorbit cu mama, pentru ca ma luase nitel dorul de cuib. Dupa ce am vorbit cu ea m-am imbracat si-am plecat catre ai mei, pe care nu i-am mai vazut de vreo 2 saptamani. Smecherul meu cumva stia ca o sa ajung, nu stiu cum a aflat, dar cred ca a avut-o complice pe mama (romantica mea mama, de altfel), pentru ca pe masa din bucatarie ma asteptau flori si bomboane, cu un biletel pe care erau trecute 4 litere si un semn de intrebare: "ceai?". Evident, tata n-a scapat ocazia de-a face un misto cat de mic la adresa romantismului nostru, spunandu-mi ca sigur n-am citit eu bine sau ca Dog nu stie sa foloseasca simpaticele cratime, spunand de vreo 2 ori ca acolo de fapt scria "ce-ai?". :))
Ne-am imbracat si am plecat toti patru catre ceainaria aceea din Cotroceni, unde ma tot vaitam eu acum 2 saptamani la mama ca n-am mai fost de un car de ani.
Da, am avut o duminica frumoasa. Tot tie sa-ti multumesc pentru asta. : )

0 comments: