: )

|
Iubesc momentele petrecute langa tine.

Azi dimineata m-am trezit mai devreme si am avut o supriza geniala. Te-am vazut dormind. Stiu, sunt multi, poate prea multi care si-au privit iubitele cand dorm. S-au scris poezii, s-au cantat melodii, s-au facut filme, dar parca tot am simtit momentul ala ca nimic altceva. Era al meu, doar pentru mine si pentru sufletul meu agitat. Te-am vazut dormind si ma incalzeam si ma umpleam de fericire.

Pisico, tu zambesti, zambesti atunci cand dormi.

Te-am vazut fericita in multe feluri. Discret, gratios, extaziant, colorat si de nedescris. Dar de fiecare data mi-ai aratat alt chip. Imi zambesti si imi spui exact ce trebuie. Nu stiu daca alegi cuvintele, nu stiu daca te gandesti la tot ce imi adresezi, dar stiu ca ma bucura de fiecare data.

De cand te cunosc, de cand ai navalit in viata mea, mi-am facut un nou scop: Sa incerc sa-ti hranesc zambetul.

Mi-as dori sa te tin de mana prin toate locurile pe care le vizitez, in fiecare zi, sa-mi fi satelitul de care am nevoie. Sunt un egoist, vreau tot ce-mi face bine. Te vreau pe tine : )

N-am nici o justificare pentru melodia de mai jos. Stiu doar ca eram langa tine cand am auzit-o si mi-a zburat gandul la zile insorite, ploiase, la concerte si la momente pe care vreau sa le impart cu tine.

Pot sa dansez cu tine?

0 comments: