Ciocolata calda, Havana Club si linistea de la el

|
Am fost o matza foarte ocupata in ultimul timp. Inceputul asta de an m-a dat peste cap complet, parca acum ar trebui sa-mi indeplinesc obiectivele pentru tot anul care urmeaza dupa aceasta agitata luna a lui Ianuarie. Dar le vom lua pe toate una cate una si in cele din urma am speranta ca se vor aseza.
Cainele ma simte si vad ca ma lasa in ale mele, altfel stie ca devin serioasa, dau din coada si marai. E baiat destept tare, nu stiu daca asa ii era firea si inainte de a fi nevoit sa ma accepte cu toanele mele pisicesti cu tot, dar vad ca se descurca. Imi ofera spatiu si am parte de liniste fix atunci cand o cer, desi stiu ca e mereu acolo, daca am nevoie. Nu stiu in ce masura cunoaste si reciproca, dar mi-as dori sa fie constient ca exista. :)



0 comments: