your hand in my hand : )

|
Ultima seara. Elvetia s-a purtat frumos cu noi. Ne-am descretit fruntile, ne-am iubit, a fost si vin rosu, putina sampanie, cateva petale de trandafiri : ) si noi.

Asa cum i-am promis, de data asta nu am mai lasat-o singura pe partie. Stiti, este ceva foarte placut sa ai pe cineva langa tine, sa fie acolo atunci cand te bucuri, dar mai ales cand esti la pamant.

Pisica mea m-a invatat asta. Imi cam pierdeam verile si nu cautam ceva stabil, pana sa o intalnesc, sa o cunosc cu adevarat. Este primul om langa care concepte precum casatorie, familie, batraneti s-a aprins in mintea mea si au prins contur, mai ceva ca efectul unui joint de vara.

Adevarul este ca, atunci cand ai pe cineva langa tine, cand il simti, ai mana ei in mana ta, cand privirile se intalnesc si puteti comunica, lucrurile sunt mult mai usoare. Perspectiva lucrurilor ce urmeaza este ceva mai verde, mai placuta, mai usor de digerat.

Totusi, nu pot ignora incertitudinea. Noi am trait frumos, pana acum, dar nu am puterea sa prevad ce va urma. Stiu doar ca, acest om, Kitty, este tot ce mi-am dorit. Este tot ce am nevoie pentru a mai lupta o zi. Stiu ca voi sta langa ea, la bine, dar mai ales la greu : )

Da, stiu cum suna. Dar asta simt. Mi s-a dovedit ca, in pofida a ce cred altii, tu stii cel mai bine ce e bine pentru tine : )

Maine ne intoarcem. Wish this week would last forever : )

0 comments: