...mmm jocuri : )

|
Toti oamenii se joaca, toti. Si noi ne jucam si ne place la nebunie.

Imi aduc aminte de un weekend, undeva la munte, la o vila pe care cu greu am reusit sa o inchiriem. Am fost cu cativa prieteni, in speranta ca vom prinde o partie buna si cateva zile de ski.

A fost frumos. Am skiat impreuna, ea pe skiuri, eu cu placa. Din joaca, ea a mers inaintea mea. Incercand sa o prind am luat viteza si am coborat. La un moment dat am auzit-o cum ma striga, am oprit si m-am uitat pe langa mine, doar sa vad ca eram singur. Am crezut ca iar o aud asa, de peste tot, si am trecut mai departe. Cand am ajuns jos am sunat-o, dar ea nu-mi raspundea. M-am panicat si am asteptat-o vreo cateva zeci de minute. Un copilandru a trecut prin fata ei si a trebuit sa-l ocoloeasca. A ajuns intr-o vale, de langa partie. Am avut noroc, a fost ok, dar nu am mai plecat de langa ea toata ziua.

Seara, ne-am strans cu prietenii la cateva jocuri 'de societate' si un vin bun, rosu, tare, care nu-ti provoaca dureri, doar placeri. Spre dimineata ne-am dus in camera noastra, pe care o imparteam cu alt cuplu. Ei au ajuns mai tarziu, iar noi eram deja unul in bratele celuilalt, goi, sub patura. Cand au ajuns cei cu care ne imparteam camera, am mimat ca dormim, amandoi. Dupa vreo 10, 20 de minute, cuplul era deja in patul lor, dar noi faceam dragoste, cu ei acolo : )

A fost genial, ne gandeam cum ar fi sa se treazeasca sa ni se alature. Fiecare gand de acest fel ne aducea mai aproape, ne bucuram mai mult, unul de celalalt.

Ne jucam, pentru ca ne place si o facem fara sa ranim pe cineva : )

0 comments: