Comunicam

|
Cu toate ca ne plac foarte multe lucruri amandurora, lucruri care ne-au adus impreuna, avem stiluri diferite. Mie imi place sa scriu, dar parca mai mult imi place cum scrie ea. Are ea, asa, ceva al ei, de care nu ma pot satura. O citesc cu sete, inca dinainte sa ajungem impreuna. E pasionala, v-am mai spus.

Cu toate astea, reusim sa comunicam in atat de multe feluri. Avem, poate ca orice cuplu, lucrurile noastre, numai ale noastre, pe care le intelegm noi. Imi aduc aminte de o seara, eram la o petrecere, intre prieteni. Nu-i mai vazusem de ceva timp si ne-am intins la un vin rosu, la o narghilea, la o vorba, la o muzica buna. Atentia fiecaruia era canalizata catre unul din oaspeti. Totusi, la un moment dat, ea se ridica si schimba ceva in playlist-ul pe care, parca nimeni nu-l mai asculta. Era o melodie, una din multele noastre melodii, care ne-au inseninat sau intristat zilele. Nu mi-a luat mult si privirile noastre s-au intalnit, la fel si zambetele.

Mai sunt si altele. Avem poze de grup, cu prietenii, in care privirile noastre sunt pierdute una in cealalta. Astia suntem, ne place si ne bucuram unul de celalalt.

Ascult Pink Floyd. Tu ce faci, Kitty? : )

0 comments: