De la 0 la Infinit

|
Nu aveam cum sa stiu ca ea (adica tu, Kitty), o sa ma faca sa realizez ca in lumea asta exista si iubire. Tot ce citisem, tot ce am vazut inainte, tot ce am auzit si prin tot ce am trecut, toate lucrurile dinaintea ta m-au determinat sa concluzionez ca: Iubirea adevarata este doar un concept.

Dar uite ca nu e asa. Poti sa iubesti si sa nu ceri nimic inapoi, sa vrei binele cuiva si sa nu-ti doresti decat sa o vezi zambind. Adevarul este ca langa ea, langa zambetul ei si langa vorbele ei, mi-am gasit binele. Acolo imi este bine, este liniste, este plin de culori si este exact asa cum mi-am imaginat, cu toate ca uitasem ce-mi doream cu adevarat.

Sunt lucruri simple. Este adevarat, avem amandoi placerea de a asculta muzica si suntem balante, deci romantici prin definitie. Dar lucrurile simple, multe, din fiecare zi, fiecare secunda alaturi de ea, m-au facut sa ii spun: "Te Iubesc". Mai frumos este ca am simtit fiecare litera cu tot corpul. Voiam sa o strig in gura mare, sa-mi tipe fiecare parte din corp si sa-i multumesc ca mi-a aratat omul frumos din ea.

Nu vrem sa dam lectii, nu avem pretentia ca ce avem noi este mai special decat alte iubiri. Dar e atat de frumos si special, incat simtim ca altii ar putea profita. Daca nu, nu conteaza. Acesta este un alt lucru, al nostru (al tau, care mie imi place), de care ne vom bucura.

: ) ,
Your Dog

0 comments: