What Dreams May Come

|
Nu au fost multe inaintea ei. Asta pentru ca asa sunt eu, nu-mi place sa ma implic in ceva, doar asa, ca sa fie. Pe Kitty o stiam de multi ani, era o prietena buna, la care apreciam lucruri si pe care o respectam, ca om. Ne-am cunoscut mai tarziu, cu adevarat.

Dar, inainte de ea, am avut timp sa imi fac o parere despre ce imi doresc de la omul de langa mine. Din pacate mi se parea ca devin din ce in ce mai pretentios si ca ce caut eu, este doar in mintea mea, cateodata prea visatoare.

Eu nu inteleg cum poti sa spui 'Te Iubesc', doar pentru ca cel de langa tine sa se simte bine, fara ca tu sa intelegi ce inseamna cele doua cuvinte. Mi-a fost greu sa rostesc cuvintele astea, dar am facut-o, cu toate ca stiam ca persoana care le aude nu o sa stie ce o sa faca cu ele. Asta simteam, atunci. Este adevarat ca, in momementul in care i le-am spus lui Kitty, am simtit altfel. Era mai frumos, parca mai placut, parca asa cum ar fi trebuit sa fie.

O iubesc si ma gandesc la ea, aproape in fiecare clipa. Are multe de oferit si ma simt mai bun pentru ca mi le arata mie, iar eu le pot gusta. Stiu ca am sa o iubesc, 'whatever dreams may come'.

Ma intorc la ea, in patul ei, deoarece cartea pe care o tine in mana s-a bucurat deja de prea multa atentie. : )

O seara placuta si voua,
Dog

0 comments: