Toane pisicesti

|
Azi e vineri.
Nu stiu ce a fost azi, dar a fost o zi lunga si obositoare si am avut si ceva ghinion, la un moment dat. Am ajuns acasa, in cele din urma, am facut un dus fierbinte si m-am asezat in pat. Astept.
Maine o s-o iau de la capat, dar macar n-o sa mai fiu singura, o sa fiu cu el.
Acum nu e acasa. Are seara cu baietii, cred ca de data asta joaca poker.

Nu stiu ce au barbatii la varsta asta, 27-28-29 ani, au asa o idee de adolescenta tarzie, simt nevoia sa mai traiasca putin, nu, chiar nu stiu, oare au senzatia ca li se termina viata cand intra intr-o relatie ... ? Problema asta a traitului vietii e ca la unii din ei e cam prea din plin si uneori, imbatati de fericire si de ideea de libertate, uita ca acasa au pisici care ii asteapta sa le toarca in brate... Am vazut asta cel putin printre colegii de serviciu, nu e niciunul care sa nu fi calcat stramb in ultimul an de zile. Si toti au varste intre 27 si 30 de ani. Stiu asta pentru ca toata viata am avut o excelenta relatie de prietenie cu barbatii, mai degraba decat am avut cu femeile din jurul meu; mereu mi s-a spus ca am minte de barbat, asa ca, dornica de aventuri si libertati cel putin de moment, da, ne-am inteles bine, ne-am confesat bine si ne-am desfasurat ideile una cate una, foarte bine.
Dar, pentru ca tot am zis ca imi plac libertatile ... cine sunt eu sa-i pun lesa de gat? Cat ar fi el de caine, pana la urma n-am sa uit ca e barbat in toata firea si ca aici, in relatia asta, suntem pe picior de egalitate. Sper numai sa nu uite si el de cuvantul "egalitate". : ) (mai era o expresie cu "what goes around, comes around", dar suna a amenintare, deci astazi n-o vom utiliza. Astazi. : ))))

In fine, toate spunem ca al nostru nu e asa, deci o sa zic si eu: Cainele meu nu-i asa. : )
Cainele meu o sa joace poker azi pana o sa le castige banii, apoi n-o sa plece in vreun club pretentios unde sunt pustoaice de 23 ani imbracate ca pe podiumurile din Milano, ci o sa vina acasa la Pisica lui, care il asteapta sa-i toarca in brate ...

Deocamdata torc a nervozitate, dar il astept sa vina si sigur imi descarca el toate energiile negative intr-un fel sau altul. Caine, daca apuci sa citesti asta, uleiul pt masaj e pe raftul al doilea din baie. Purrrrrrrrrr ............. ; )

2 comments:

Dog said...

HA! Am castigat :D

De fapt, am plecat devreme. Potul la care ravnesc e la noi in pat.

Buna seara, iubito!

eu, tu, noi : )

Kitty said...

... te astept ca si cand.... : )