Inainte de toate

|
Dragoste ca a noastra n-ati vazut pe nicaieri, niciodata, nici in filme si nici n-ati citit in vreo carte ca ar exista.

Unora le place jazzul. Noua ne place. Ne place muzica frumoasa si ne place sa o ascultam indiferent de ce am face, unde am fi sau sub ce forma se prezinta, radio in masina, concert in aer liber, club sau acasa. Suntem atat de melomani, incat chiar si atunci cand facem dragoste ne miscam in ritmul muzicii de pe fundal. : )

Ne mai place vinul bun, ne plac stelele si plimbarile si noptile lungi, de vara.

Vara e si acum. E cam frig afara, dar vara noastra va dura o eternitate. Cel putin atat cat vom exista, unul pentru celalalt ne vom fi vara, indiferent de cati centrimetri va masura stratul de zapada si de cate haine vom avea pe noi.

Ne-am gandit acum sa lasam si pe altii sa vada ce avem. Pentru ca daca vreodata a existat speranta in lumea asta, noi am prins-o si am transformat-o in realitate. Realitatea noastra, diferita fata de realitatea celorlalti. Dar e bine asa, pentru ca e frumos ce ni se intampla. Iar eu as vrea sa vad mai multi oameni fericiti in jurul meu. Asa, ca noi.
Astia suntem noi. Doi romantici pierduti in lumea asta, pentru care avem masti speciale, masti ale realitatii, pe care le punem pe fata in momentul in care iesim pe usa. Usa vietii noastre impreuna, lumea noastra, in care regulile le fac eu, iar lui pur si simplu ii plac. : ))

A voastra,
Kitty

1 comments:

Dog said...

I missed you, even before i knew you! : )