Prin ochii mei...

|
Sa va spun ceva despre Kitty...


Zambeste in atat de multe feluri. Nu va pot preciza un numar pentru ca inca mai am ani buni inaintea mea, si mai am de descoperit. E natural de gratioasa, simplul gest de a scoate lingurita dintr-o cana de ceai, este o arta. Te pune tot timpul intr-o lumina buna, asa face cu omul pe care il iubeste, il lauda si ii alege lucrurile bune, pe care le prezinta celorlalti, in felul ei, atragator. E discreta, te iubeste, te asculta, te simte, si te cunoaste, fara sa deranjeze pe cineva. E ambitioasa si starneste pasiuni, e surprinzatoare si sociabila, e pasionala si delicata. Are experienta si ii este sete sa cunoasca mai mult. Iubeste frumos. Nu e pretentioasa si se bucura la lucrurile cele mai mici, poate chiar mai mult decat la cele de o valoare materiala mai mare. Ii place sa danseze si e melomana.

Kitty este cum nu am intalnit alt om, pe acest pamant. Ii multumesc in fiecare zi, pentru ca exista si imi ofera ceva ce am sa pretuiesc pentru mult timp: pe ea : )

Ma puteti blama, ca o iubesc?

0 comments: