Cu botul pe labe...

|
Da, Kitty, esti vulcanica. Si cat imi place, mai ales cand te simt langa mine, cand arzi si ma privesti cu zambetul pe buze. Privirea aia..., si acum o simt. Da, o simt. Atunci, in momentul ala, o simt cum e a mea si doar a mea si cum, ca atat de multe lucruri pe care mi le oferi in fiecare zi, in fiecare dimineata, in fiecare seara, o vreau doar pentru mine.

Dar da, ai dreptate, sunt un caine rau. Am momente cand dau din coada prea mult si uit lucrurile cele mai importante. Nici nu-mi trebuie mult sa stric ceva, pentru ca habar n-am ce fac cu coada aia.

E greu cand nu sunt langa tine. Stii cat imi place sa te miros, sa te adulmec, sa te simt acolo, langa mine. Am reusit cu coada aia sa te indepartez, chiar si pentru cateva ore. A fost prea mult.

Dar acum e bine, esti in bratele mele si poti sa ma zgarii, pentru ca merit. Tu, in bratele mele, dansand...e bine.




Iti multumesc, Kitty, omul meu frumos : )

0 comments: