Cand te tin in brate : )

|
Mi-a spus, la inceputuri, intr-un moment cand ne tineam de mana si inca nu stiam cat de frumoase urma sa ne fie zilele, ca in orice relatie cineva se implica mai mult decat celalalt. Mi-a spus ca, cel mai bun procent pe care il vede ea este de 60%-40%. Doamne cat ii mai plac cifrele.

Nu credeam asta, atunci. [Sunt atat de visator, cateodata, incat am impresia ca traim intr-o lume perfecta.] Dar avea dreptate. Intr-o relatie vei ajunge sa dai mai mult sau mai putin decat partnerul tau. Exista, totusi, o adaugire. Nu veti fi astfel tot timpul. Veti alterna. Cel putin asa sper.

Nu e vorba de echitate, nu atunci cand iubesti. Cand iubesti, iubesti fara sa te gandesti la tine. Te gandesti la tine, doar dupa efectul scontat. Te gandesti la tine dupa ce ai primit zambetul, sau "multumesc-ul" de dupa. Pana la urma si asta face parte din joc.

O iubesc. Mi se intampla sa simt asta fizic. Sa imi curga prin vene, sa-mi faca trupul sa tremur, mai ales cand nu e langa mine. Cand e langa mine, e pace. Ii spun, adeseori ca ea este binele meu. Iar asta este adevarul : )

Somn usor, Pisico! : )





Tare bine ma simt cand o am in brate : )

0 comments: