Sunete II . . .

|
Am un fisier cu muzica, cu numele ei. Il tin pe laptop dar si pe stick. Mi s-a spus ca e mai convenabil sa am un MP3 player, unde sa am muzica, dar mie asa imi place, sa fie pe laptop dar si pe stick, sa stiu ca e cu mine peste tot.

In fisierul asta am muzica de la ea, melodii care imi plac mie sau care i-au placut ei, la un moment dat si a considerat ca trebuie sa le ascult si eu. Unele dintre ele trezesc emotii foarte puternice. Sunt melodii care ma fac sa zambesc, doar pentru ca-mi rascolesc amintirile. Sunt melodii care ma fac sa tremur, pentru ca imi aduc aminte de anumite momente. Sunt melodii care au obtinut o anumita putere asupra mea, care ma pot influenta, chiar si cu acordul meu. Sunt melodii care au creat momente : )

Ma simt genial langa ea, iar acest fisier ma ajuta sa o am langa mine chiar si cand nu sunt langa ea. Suntem doua animale care traiesc muzica la o intensitate ce ne surprinde si pe noi. Inca ne mai surprinde. Stiu, sunt cupluri care au o melodie a lor, o melodie cu care se identifica. Noi avem mai multe.

Se spun multe despre muzica, dar adevarul este ca cine nu simte muzica, cine nu se lasa influentat de ritmuri si acordurile unui instrument frumos, acela este un om de care imi este mila.

Si ea are un fisier cu muzica . . . : )




2 comments:

Anonymous said...

mie imi place rau de voi....nimic nu este mai frumos decat sa simti si sa exprimi...Sunteti armoniosi impreuna....si ati gasit ceva f important: liniste sufleteasca... oricum ar fi...sunteti 2 suflete frumoasa.
Va pupa Geta...

Kitty said...

multumim :)