Ce ar fi fost daca?

|
Ei au spus "I'll tell you in another life, when we are both cats". Noi ne vorbim in fiecare zi, folosim cat de multe cai de comunicare avem la dispozitie. Aseara i-am scris "Look at us, suntem sclavii comunicarii."

Ea e primul om langa care pot sa fiu asa deschis. Ei ii multumesc pentru asta : )

Ma gandeam cum ar fi fost daca am fi putut trai in orice spatiu temporal ne-ar conveni noua, sa putem trece de la un an la altul ca si cum am pleca dintr-un club in altul. Daca aveam aceasta posibilitate as fi vrut sa o tin de mana, candva, acum mai bine de 2000 de ani, cand aerul era mai curat si natura mai virgina.

Mi-ar fi placut sa pot dansa cu ea, sa o intalnesc la un bal mascat, intr-unul din saloanele caselor nobile, din Rusia pre-comunista. As fi vrut sa fiu acolo, cu ea, cand oamenii au uitat de griji si s-au iubit, pe ritmurile muzicii de calitate. Cu siguranta o sarutam cand David Gilmour ne starnea fiori pe sira spinarii, iar dupa concertul copiilor de la Guns, ne furisam intr-o camera de hotel si ne consumam fericirea.

Ne place sa calatorim, sa sa consum muzica buna. Orice am fi fost in alta viata, cu siguranta am fi gustat din plin din tot ce ni se oferea : )

Anul asta avem cateva plecari din tara si cateva concerte interesante. Ne vedem acolo ? : )



0 comments: