Craciun intre animale

|
"Ce frumos ai scris : )" i-am zis astazi zambind, dupa ce am citit blogul de mai jos.
"Am muza : )" mi-a raspuns calm si cu zambetul pe buze.

Astazi am fost la ai mei. Am desfacut cadouri, am mancat sarmale si cozonac si am baut putin vin. Maine o sa dam si pe la ai lui, sa mai mancam niste sarmale si niste cozonac si sa mai bem niste vin si sa mai desfacem niste cadouri. : )
Suntem linistiti, iar asta e cel mai frumos lucru din lume. Cat de agitata as fi in viata de zi cu zi, la serviciu, la iesirile cu prietenii, in momentele in care sunt cu Cainele, am asa o siguranta si o liniste interioara, ceva ce n-am trait niciodata pana la el. E ca si cum n-as avea nevoie de nimic, nu-mi trebuie nimic, nu imi doresc nimic mai mult decat trairea momentului respectiv, indiferent de locul in care ne-am afla, indiferent de ce-am avea de facut.

Cred ca asa ar trebui sa fie o relatie normala intre doi oameni. Sa se accepte cu bune si cu rele, sa accepte ce are celalalt de oferit, sa ii incurajeze talentele si pasiunile si sa ii fructifice la maxim calitatile, in timp ce cu blandete sa incerce sa-i atenueze din defecte ... Ea sa ii accepte protectia si faptul ca indiferent de cat de puternica i-ar fi personalitatea ei de femela Alpha, este totusi o fiinta firava care are nevoie de niste brate puternice care sa o apere sau care sa ii urce borcane pe raftul de sus al dulapului. El sa realizeze ca oricat de mascul Alpha ar fi, tot are nevoie de cineva care sa ii decoreze frumos apartamentul, asa cum stie ea femeia sa aranjeze chestii mici astfel incat sa iasa ceva f frumos... sau cum ii cere sa-i dea jos borcanul de pe raftul de sus, ca el sa se simta masculul Alpha-prim ... chiar daca ea de obicei se descurca, se suie pe un scaun si ajunge si singura :))
Dar v-am mai spus, impreuna suntem geniali. Eu am liniste, el are muza. E asa cum trebuie sa fie. : )

Craciun fericit!
Sa aveti parte atat de iubire, cat si de dragoste, sanatate si toate cele mai bune! : )

A lui,
Kitty

0 comments: