De Craciun...

|
Craciunul a fost in familie, dar dupa toate pregatirile, dupa momentele in familie si dupa cadouri si prieteni, am avut timp, intr-un final, de noi, impreuna.

Am iesit la o ceainarie, undeva unde ne cunoastem cu patronul care a deschis pentru noi si pentru cei cativa norocosi care au avut inspiratia sa treaca pe acolo, aseara. Are un loc frumos, aceasta ceainarie, un loc al nostru, unde ne simtim bine. Am baut ceva caldut cu miros de Craciun si linistitor, parca exact ce aveam nevoie, dupa masa festiva. Intr-un final am ajuns acasa, acolo unde bradul era luminat si inca mai adapostea cateva cadouri pentru prieteni plecati din tara.

A fost frumos si intens. Corpul ei era luminat de luminile bradului si parca o vedeam asa cum este ea, plina de culori, in fata mea, acolo, pentru mine. Am tinut-o in brate si . . .


si a fost frumos : )

0 comments: