Ultimele cuvinte (2009)

|
Daca ar fi incercat vreodata cineva sa-mi explice ce inseamna sa iubesti cu adevarat, nu cred ca ar fi reusit sa dispuna de suficiente cuvinte potrivite nici macar intr-un milion de ani. Ma aflu intr-o situatie in care, eu, om de PR si cu o logoree pe masura, nu am acces la cuvintele potrivite.
Dar cand ii spun ca-l iubesc, el stie ce vreau sa creionez, e un moment in care gura nu imi mai este in stare sa duca la indeplinire ce ii trece sufletului prin creier. Da, suntem doi visatori si da, m-am intrebat de mai multe ori unde o sa ajungem si ce-o sa facem si daca visele si romantismul asta vor duce undeva, daca vom face o treaba buna impreuna, pana la urma avem o varsta si avem nevoie sa incepem sa ne asezam... Dar creierul din suflet imi spune sa fiu linistita.

Ma simt ca o adolescenta aiurita cateodata. Alteori ma simt ca o femeie puternica. Iar uneori ma simt ca o batrana inteleapta. Asa e el, ma transpune in tot felul de situatii. Discutam atat despre noi, cat si despre diverse alte subiecte, iar asta imi place si mi se pare ca este foarte important. Ne si contrazicem, fiind doua personalitati puternice si incapatante, dar de cele mai multe ori ne rezolvam diferendele intre asternuturi. :) Nu stiu cat de mult imi este prietenul meu cel mai bun, dar sunt foarte sigura ca imi e prieten foarte bun. Ne intelegem uneori fara sa fie nevoie de cuvinte. Avem o frecventa a noastra, pe care o utilizam des - facem lucruri pentru ca pur si simplu asa simtim ca trebuie sa facem in momentul respectiv. Si ne surprindem des, pt ca celalalt tocmai se pregatea sau cel putin s-a gandit sa faca acelasi lucru.
Gresim si noi, doar oameni suntem, dar de cele mai multe ori suntem acolo sa invatam din greseli si sa crestem in continuare. Iar asta ne ajuta sa devenim si mai buni impreuna, geniali.

: )

Nu stiu cate alte cuvinte ar fi fost potrivite sa scriu asta, dar, te iubesc, Caine... si iti multumesc pentru acest 2009 minunat, care ar fi fost lipsit de culori daca nu te aveam pe tine alaturi. Nu-mi doresc decat ca 2010 sa fie linistit, asa cum stiu eu ca trebuie sa fie linistea.

: )


Suntem pe un munte elvetian; privelistea este absolut senzationala, iar partiile : ) ... ne intoarcem peste o saptamana. Ne-am promis ca ne vom bucura de fiecare moment petrecut impreuna, deci vom scrie cat mai putin ... Concediu, ski si snowboard, vin rosu, muzica frumoasa si noi doi! : )
Petrecere frumoasa si La multi ani, un an mai bun tuturor!

: )

0 comments: