Departe de caldura de acasa

|
Ce saptamana! As fi vrut sa scriu, dar am venit aici sa muncesc si saptamana asta s-a profitat de prezenta mea la maxim! M-am plimbat putin, dar frigul care nu-mi place deloc m-a tinut mai mult in incinta hotelului. Nu-i nimic, macar am terminat o carte de citit, am participat joi seara la petrecerea de Craciun a firmei, alaturi de colegii de aici, am dormit ceva si, da, am muncit si, da, de fapt, da, cel mai important, mi-a fost dor. : )
Dar a venit weekendul si odata cu el mi-a venit si Cainele, cu flori si imbratisari. Si tot n-am apucat sa vizitam cine stie ce, dar cat ne-am plimbat si am intrat sa mancam in locuri despre care am auzit lucruri frumoase saptamana asta, macar asa ne-am simtit ca intr-un mini concediu. Mai am o saptamana si ma intorc la concediul meu permanent, seara de seara, linistea mea si caldura mea din apartamentul nostru mic si dragut ... acasa. : )

0 comments: