Multumesc : )

|
A mai trecut un an.

A fost un an in care am invatat multe, uneori de la oamenii de la care ma asteptam mai putin. "Niciodata sa nu spui niciodata," este unul din lucrurile pe care le-am invatat de la Kitty. Am invatat sa inchid ochii si sa privesc lumea folosind celelalte simturi. Am invatat sa ascult si sa le arat celor dragi cat ii apreciez.

A mai trecut un an alaturi de Kitty. Cred ca a fost cel mai frumos, dintre cei pe care i-am adunat de la primul suflu. Pisica aceasta a reusit sa imi aduca aminte de tot ce imi doream, pe atunci cand in viata mea nu existau griji, doar zambete. Langa ea, am reusit sa-mi traiesc fantezii, dorinte, vise si zile pe care am sa le tin minte atat cat imi permite mintea asta.

O iubesc. Atat de multe cuvinte, sentimente, imagini, ganduri, se ascund in spatele acestor doua cuvinte, incat momentul cand i le rostesc, nu poate fi descris decat de un singur adjectiv: genial.

Multumesc pentru 2009, Kitty. Imi doresc sa-ti pot aduce zambete si in anii ce vor urma : )

Voua, voua va doresc sa traiti macar jumate din ce impartasesc eu cu ea. Si sa aveti parte de sanatate si oameni frumosi, de care sa va bucurati.

0 comments: